چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه),مباني نظري تعریف بانکداری الکترونیکی,پيشينه تحقيق بانکداری همراه,پيشينه پژوهش ارکان بانکداری الکترونیک,فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری الکترونیک در ایران,چارچوب نظري جایگاه بانکد

همانطور که در ادامه مشخصات فایل چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه)

چارچوب-نظری-و-سوابق-تحقیقاتی-بانکداری-الکترونیکی-(بانکداری-همراه)

دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه) در 63 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

تجارت الكترونيك
باتوجه به پيشرفت فناوري روزمره وشتابان جوامع به جوامع مبتني بر دانش وآگاهي تبديل شده اند . توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات و مؤسسات وسازمان ها اين امكان را مي دهد كه فعاليتهاي تجاري ومبادلات خود را با سرعت و انعطاف پذيري انجام دهند . رشد سريع فناوري اطلاعات و ارتباطات در دهه قرن بيستم و شروع قرن بيست ويكم افق هاي جديدي را بر روي كسب و كار و صادرات بازنمود اين افق هاي جديد سبب تحول در امر صادرات  گرديد ويا سرعت و شتاب وصف ناپذيري در حال گسترش مي باشد كه باعث شكل گيري تجارت  الكترونيك شده است.  تحولات در زمينه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي به حدي زياد بود كه بعضي ها عصر حاضر را اثر اطلاعات و تحولات را به انقلاب اطلاعاتي تعبير مي نمايند .انقلاب اطلاعاتي سبب ايجاد شيوه هاي نوين و بي سابقه در توليد پردازش وانتقال اطلاعات ميگردد . شيوه هاي جديد به علت اينكه موجب افزايش كارايي، بهره وري ، اثربخشي و بالا بردن سرعت در برقراري ارتباطات و كاهش هزينه ها شده است . از طرف شركت ها و سازمان هاي تجاري با استقبال زيادي مواجه گرديده است و در عرصه نوين رقابت، مزيت رقابتي زيادي را براي آن ها به همراه خواهد داشت .

تعريف تجارت الكترونيك
هرچند با توجه به عمر كوتاه تجارت الكترونيك هنوز تعريف روشن و جامع ازاين اصطلاح ارائه نگرديده است ولي اين بدان معني نيست كه در اين زمينه كاري نشده و يا تعريفي ارائه نشده است بلكه تعاريف بسيار زيادي ارائه شده است اما دربين انديشمندان اين رشته اتفاق نظر وجود ندارد
كولاكونا و ونيستون معتقدند كه ارائه يك تعريف تجارت  الكترونيك بستگي به اين دارد كه از نظر چه كسي بخواهيم تجارت الكترونيك را تعريف نماييم .
 ازديدگاه ارتباطات تجارت الكترونيك عبارت است از تحول اطلاعات ، محصولات و خدمات با پرداخت ها از طريق خطوط تلفن، شبكه هاي كامپيوتري و يا ابزارهاي ديگر ازديدگاه فرايند كسب و كار ، تجارت الكترونيك عبارت است از كاربرد فناوري به سمت و سوي مبادلات صادراتي و جريان كارها. ازديدگاه خدماتي و تجارت الكترونيك عبارت است از يك ابزاري كه به وسيله ي آن شركت ها ومؤسسات مشتريان و مديريت هزينه هاي خدمات را كاهش مي دهند . كيفيت كالا ها را بهبود مي بخشد وسرعت ارائه خدمات را افزايش مي دهد .ـ ازديدگاه پيوسته (on-line) تجارت الكترونك باعث ايجاد توانايي و قابليت خريد و فروش محصولات و اطلاعات  از طريق اينترنت و ساير سرويس هاي پيوسته مي شود .
ـ از ديد گاه فناوري اطلاعات به آن دسته از كاربرد هاي فناوري اطلاعات كه به صورت پشتيباني  و پيشرفت دادن جريان كاري مبادلات تجاري ايجاد شده است ، مي گويند.
از ديدگاه تجاري ابزاري است كه كسب و كار هاي مختلف شركا و مشتريان آن هارا قادر مي سازد تا موضوعاتي همچون هزينه هارا كاهش دهند ( كلاكوتا و وينستون 19970)
.

قسمتهایی از پیشینه پژوهش:
تورج صادقي از تحقيق با عنوان ميزان آشنايي و رضايتمندي مشتريان از خدمات بانكداري الكترونيك در ايران به بررسي گوناگون ابعاد خدمات الكترونيكي پرداخته است. در این مقاله پس از پرداختن به مفاهیم اصلی در بانکداری الکترونیک ، تلاش شده تا عوامل تاثیرگذار بر رضایتمندی آنها مورد بررسی قرار گیرد و در انتها فرضیات مربوط به رضایتمندی مشتریان آزمون شده است. در این تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده شده است که در نهایت از تحلیل اطلاعات بدست آمده در زمینه سرعت و نداشتن محدودیت مکانی و سهولت استفاده و امنیت می توان گفت رضایت وجود دارد.
*حميد رضا سعيدنيا و محمد در پژوهش ديگر با عنواند بررسي كيفيت خدمات در سيستم بانكداري دولتي و خصوصي از مدل پنج بعدي به بررسي خدمات الكترونيكي ارائه شده در بانك پارسيان  وملي پرداختند . نتایج تحقیق نشان می دهد از دیدگاه مشتریان ، در بعد اطمینان و بعد قابلیت اعتبار بانک ملی ایران عملکرد بهتری نسبت به بانک پارسیان داشته و بعد شواهد فیزیکی ، بعد همدلی و بعد پاسخگویی بانک پارسیان عملکرد بهتری را نسبت به بانک ملی ایران ارایه نموده است.

فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه) به شرح زیر می باشد:
2-1ـ بانکداری الکترونیک                           
2-1-1- تجارت الکترونیک                            
2-1-1-1- تعریف تجارت الکترونیک                      
2-1-1-2- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری            
2-1-2 – بانکداری الکترونیک و انواع کانال های ارائه خدمات الکترونیکی   
2-1-2-1- تعریف بانکداری الکترونیک                      
2-1-2-2- انواع کانال های ارائه خدمات الکترونیک                
2-1-2-3- جایگاه بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیک            
2-1-2-4- بانکداری الکترونیک در ایران                   
2-1-2-5- ارکان بانکداری الکترونیک در ایران                   
2-2- موبایل و موبایل بانک                            
2-2-1- تجارت موبایلی                             
2-2-2- میزان استفاده کنندگان تلفن همراه در جهان                 
2-2-3- بانکداری از طریق تلفن همراه ( بانکداری همراه )             
2-2-4- خدمات مالی بانکداری همراه                        
2-2-5- مزایا و محدودیت های بانکداری همراه                   
2-2-6- فن آوری های مورد استفاده در بانکداری همراه              
2-2-7- خدمات قابل ارائه از طریق بانکداری همراه                
2-3- روش های ارزیابی کیفیت خدمات                     
2-3-1- خدمات                                
2-3-1-1- تعریف خدمت                            
2-3-2- مفاهیم مرتبط با کیفیت                          
2-3-2-1- تعریف کیفیت                              
2-3-2-2- کیفیت خدمات                            
2-3-3- مدل های ارزیابی کیفیت خدمات                     
2-3-3-1- مدل تحلیل شکاف پنجگانه کیفیت                  
2-3-3-2- مدل تحلیل شکاف های هفتگانه کیفیت               
2-3-3-3- سیستم مبادله ای کیفیت خدمات                  
2-3-3-4- مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی                 
2-3-3-5- مدل طیف تبادل کیفیت خدمات و مواضع پیشنهادی         
2-3-3-6- مدل سیاحت خدمت                       
2-3-3-7- مدل چارچوب عملیات پردازش مشتری              
2-3-3-8- مدل رفتاری کیفیت خدمت                    
2-3-3-9- مدل سروکوال                          
2-3-3-10- مدل سروپرف                         
2-3-3-11 – مدل نرموکوالیتی                        
2-3-3-12- مدل E-SQ                          
2-3-3-13- مدل E-S-QUAL  و E-RecS-Qual             
2-4- پیشینه پژوهش                            
2-4-1- مروری بر مطالعات خارجی                     
2-4-2- مروری بر مطالعات داخلی                      
2-5- مدل مفهومی پژوهش                         
منابع


توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه) مباني نظري تعریف بانکداری الکترونیکی پيشينه تحقيق بانکداری همراه پيشينه پژوهش ارکان بانکداری الکترونیک فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری الکترونیک در ایران چارچوب نظري جایگاه بانکد

مطالب مرتبط

چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه)


مبانی نظری و پیشینه تحقیق قصه گویی(فصل دوم پایان نامه)

مطالعات و رساله معماري طراحی موزه هوا فضا

تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی تولید ترانس توزیع برق (ترانسفورماتور)

مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بیمه وبازاریابی آن (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی(فصل 2)

بررسی رابطه‌‌ی تعارض والدین و فرزندان و خودپنداره‌‌ی تحصیلی دانش‌آموزان با رضایت از زندگی آن‌ها