دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم),مباني نظري تعاریف بانکداری الکترونیک,پيشينه تحقيق همراه بانک در ایران,پيشينه پژوهش بانکداری با موبایل,فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری تلفن همراه,چارچوب نظري تعاریف فناوری اطلاعات با,,,

همانطور که در ادامه مشخصات فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-بانکداری-الکترونیکی-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
در دهه گذشته پيشرفت تكنولوژي هاي گوناگون باعث تغيير در ارائه خدمات به وسيله سازمان ها شده است. يكي از حوزه هايي كه صنعت بانكداري را تحت تاثير خود قرار داده است، حوزه فناوري اطلاعات مي باشد (حسن زاده و همكاران 1391،57 ).توسعه و كاربري فناوري اطلاعات در حوزه هاي مختلف به ويژه در حوزه بانك داري، حاصل قابليت هاي فناوري اطلاعات است كه امروزه در دنياي كسب و كار با اقبال فراوان رو به رو شده است. انسان هزاره سوم در تلاش است با شتا بدادن به روند توسعه و كاربري فناوري اطلاعات در بخش هاي مختلف نظام اجتماعي از الگوي سنتي فاصله بگيرد و الگويي جديد، متناسب با الزامات عصر اطلاعات ايجاد كند. در اين زمينه و همانند اكثر تأمين كنندگان خدمات، نظام بانكي طي دهه هاي اخير به سرعت به سمت سرمايه گذاري بر روي فناوري هاي نوين ارائه خدمات به مشتريان؛ به عنوان راهي براي كنترل هزينه ها، جذب مشتريان جديد و تحقق انتظارات مشتريان روي آورده است (يعقوبي و شاكري 1388، 132)، بانك ها نيز دريافته اند كه تنها ارائه خدمات ، فعلي و فعاليت هاي روزمره كنوني كافي نيست. به همين منظور، روش هاي سنتي سروي سدهي به مشتريان مبدل به روش هايي شد كه به نحوي از خدمات الكترونيكي بهره مي گيرند (غفاري آشتياني و اسدي 1390، 1).  اين امر باعث شده است كه بانك ها بتوانند محصولات و خدمات متمايزي را براي مشتريان خود فراهم كنند (تقوی فرد و ترابی، 1389، 137 ). تكنولوژي ارتباط بيسيم يكي از زير مجموعه هاي حوزه فناوري است كه در سال هاي گذشته پيشرفت چش مگيري داشته است و منجر به ارائه خدمت موبايل بانك شده است (حسن زاده و همکاران، 1391، 57).
هدف از این بخش، بررسی پژوهش ها و مطالعاتی است که در زمینه وضعیت استفاده مشتریان از موبایل بانک و ویژگی های جمعیت شناختی انجام گرفته است. این قسمت از تحقیق خواننده را با کارها و زمینه های قبلی و همچنین با حیطه موضوع مورد مطالعه آشنا می سازد. این فصل به دو بخش تقسیم شده است در بخش اول به مطالعه مبانی نظری درباره  بانکداری الکترونیک، موبایل بانک و ویژگی های جمعیت شناختی پرداخته شده است و در بخش دوم مطالعات و بررسی های انجام شده در رابطه با موضوع تحقیق ذکر می شود.

تعاریف بانکداری الکترونیک
برای بانکداری الکترونیک تعاریف گوناگونی ارائه شده که از آن جمله می توان به تعاریف زیر اشاره کرد:
1- فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه های ایمن و بدون حضور فیزیکی
2- استفاده مشتریان از اینترنت برای سازماندهی، آزمایش و یا انجام تغییرات در حساب های بانکی خود و یا سرمایه گذاری در بانک ها برای ارائه عملیات و سرویس های بانکی
3- ارایه مستقیم خدمات و عملیات جدید و سنتی به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی متقابل الکترونیک (بصیری و ربیع، 1386).
به طور کلی بانکداری الکترونیک عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای مشتریان که با استفاده از آن ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) از طریق شبکه های ارتباطی ایمن و با اطمینان، عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند (ایادی 2010، 45).
با توجه به تعاریف موجود در این زمینه، می توان چنین استنباط کرد که همگی آن ها بر دسترسی آسان مشتریان به حساب های بانکی، بدون محدودیت زمانی و مکانی تاکید دارند (میشرا و کیرانمای 2009، 55-65).
بانکداری الکترونیک به معنای یکپارچه سازی بهینه فعالیت های یک بانک از طریق به کارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیند های بانکی، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می کند بانکداری الکترونیک را می توان به عنوان فراهم آورنده امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یابند، تعریف کرد.
بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری اطلاعات در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی است. بانکداری الکترونیک را می توان استفاده از فناوری پیشرفته شبکه ها و مخابرات جهت انتقال منابع (پول) در نظام بانکداری معرفی نمود (حیدرپور و طهماسبی گتابی 1388، 86).
بانکداری الکترونیک شامل سیستم هایی است که مشتریان موسسه های مالی را قادر می سازد تا در سه سطح اطلاع رسانی، ارتباط و تراکنش، از خدمات و سرویس های بانکی استفاده کنند. بانک در سطح اطلاع رسانی، اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکه های عمومی یا خصوصی معرفی می کند. در سطح ارتباطات، امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری فراهم می شود. در سطح تراکنش، مشتری در یک ارتباط متقابل قادر است عملیاتی چون: پرداخت صورت حساب، صدور چک، انتقال وجه و افتتاح حساب را انجام دهد (کارا، 2011، 285-296).

قسمتهایی از پیشینه تحقیق:
 - هاشمیان و دیگران (1391)در تحقیق تحت عنوان عوامل موثر بر پذیرش ابزارهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان و نتایج نشان داد که عوامل مفید بودن، سازگاری، سهولت استفاده ،و شرایط تسهیل کننده تاثیر معناداری بر پذیرش هر چهار ابزار بانکداری الکترونیکی یعنی کارت بانک ، تلفن بانک ،اینترنت بانک و موبایل بانک دارند. همچنین عامل ریسک پذیری نیز در پذیرش موبایل بانک تاثیر معناداری داردو در پذیرش کارت بانک نسبت به نسبت به اینترنت بانک و تلفن بانک تاثیر ناچیزی دارد که این امر تفاوت بین ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی یعنی تلفن بانک ، موبایل بانک و اینترنت بانک را نشان می دهد.

فهرست مطالب دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:
2-1 مقدمه   
2-2 مبانی نظری   
2-2-1 تعاریف بانکداری الکترونیک   
2-2-2 تحولات بانکداری الکترونیک   
2-2-3 مقایسه بانکداری الکترونیکی و سنتی   
2-2-4 مزیت های بانکداری الکترونیک   
2-2-5 سرویس های بانکداری الکترونیک   
2-2-6 ابزارهای بانکداری الکترونیکی   
2-2-7 سیستم های بانکداری الکترونیک   
2-2-8 بانکداری الکترونیکی در ایران   
2-2-9 اجزای بانکداری الکترونیک در ایران   
2-2-10 نقایص و موانع بانکداری الکترونیکی در ایران   
2-2-11تعاریف فناوری اطلاعات   
2-2-12 تاریخچه فناوری اطلاعات   
2-2-13تاریخچه فناوری اطلاعات در ایران   
2-2-14 تاریخچه اینترنت   
2-2-15زیر ساخت فناوری اطلاعات   
2-2-16تجارت الکترونیک   
2-2-16-1 زیر ساخت های تجارت الکترونیک   
2-2-16-2مدل های تجارت الکترونیک   
2-2-16-3نیازهای تجارت الکترونیک   
2-2-18 روش های بانکداری موبایل   
2-2-19 خدمات قابل ارائه در سیستم موبایل بانک   
2-2-20 صنعت ارتباطات موبايل داراي 3 مرحله مي باشد
2-2-21 فرآیند پرداخت سیار   
2-2-22 مزایای بانکداری موبایل   
2-2-23 مزایای بانکینگ موبایل نسبت به بانکینگ آنلاین   
2-2-24 معایب بانکداری تلفن همراه  
2-2-25 چالش های پیش روی بانکداری با موبایل   
2-2-26 راهکارهای گسترش بانکداری با موبایل   
2-2-27 همراه بانک (بانکینگ موبایل) در جهان   
2-2-28 همراه بانک در ایران   
2-2-29 ویژگی های جمعیت شناختی   
2-2-30 تاریخچه بانک ملی ایران   
2-3 پیشینه تجربی   
2-3-1 مطالعات داخلی و خارجی 
2-4 مدل مفهومی پژوهش    
منابع


توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) مباني نظري تعاریف بانکداری الکترونیک پيشينه تحقيق همراه بانک در ایران پيشينه پژوهش بانکداری با موبایل فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری تلفن همراه چارچوب نظري تعاریف فناوری اطلاعات با

مطالب مرتبط

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)


دانلود طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد ساختار سازمانی(فصل دوم)

مجموعه ای شامل 13 کتاب در زمینه نظریه میدان های کوانتومی + چند کتاب دیگر از فیزیکدانان بزرگ

دانلود مقاله مروری بر تکنولوژی پالس نوری و کاربرد آن در صنایع غذایی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق قابلیت های بازاریابی (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال های تنظیم هیجانی

مقاله مدیریت و سرپرستی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی (فصل دوم پایان نامه)

عدم انجام انتظارات کاری از سوی کارکنان

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نشاسته از گندم