تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان,پایان نامه بازاریابی اینترنتی,پروژه بازاریابی اینترنتی,اينترنت و بازاريابي,رفتار مصرف کننده آنلاین,عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی,پروژه بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید م,,,

همانطور که در ادامه مشخصات فایل تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

تحقیق-بررسی-رابطه-بازاریابی-اینترنتی-با-رفتار-خرید-مشتریان

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان،
در قالب Word و 204 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده
رشد سریع زیر ساختارهای اینترنت فرصت ها و روش هایی جدید برای انجام کسب وکار به تمامی جهانیان معرفی کرد. اینترنت دنیا را بدون مرز کرده است. تولید کنندگان، تجار و مصرف کنندگان در حال حاضر می توانند به بازارها به طور سریع تری دسترسی پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را نسبت به قبل در کمترین زمان ممکن کسب کنند(جاتوراویث، 2007). در کل استفاده از اینترنت می تواند در سه فعالیت اصلی دسته بندی شود: نشر اطلاعات شرکت، اجرای تجارت الکترونیکی و تبادلات کسب و کاری. برجسته ترین ویژگی  اینترنت عدم نیاز به واسطه است؛ تولید کنندگان می توانند کالاهای خود را به طور مستقیم و به آسانی از طریق اینترنت به فروش برسانند (جاتوراویث، 2007).
با اینکه تحقیقات متعددی در خصوص رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان در خارج از کشور صورت گرفته ولی در داخل کشور مدل های چندان مناسبی در این ارتباط ارائه نشده است. بدیهی است که بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان می تواند به شناسایی دلایل احتمالی عدم استقبال آنان از این شیوه خرید کمک نماید. این تحقیق، تاثیر عوامل بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مشتریان را بررسی می کند.
مطالعه حاضر بر اساس مدل اولیه هاکیو و همکاران در سال 2009 انتخاب شده و پس از بررسی تحقیقات مختلف مرتبط با تحقیق حاضر،مدل ذکر شده تغییر یافت و عوامل قیمت و سهولت خرید به آن اضافه گردید.
این تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی بوده و داده های مورد بررسی از میان 266 پرسشنامه توزیع شده در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی سال 90 دانشگاه علامه طباطبایی که به شکل تصادفی ساده انتخاب شده بودند به دست آمد.در این مطالعه از آمار توصیفی و استنباطی و آزمون هایی همچون آزمون كولموگروف – اسميرنوف، آزمون دوجمله اي يا نسبت، آزمون فريدمن، آزمون من وییتنی و آزمون کروسکال والیس و نیز تحلیل عاملی بهره گرفته شد.
نتایج آزمون ها بیان داشت که متغیرهای قیمت،امنیت و اعتماد،محیط بازاریابی اینترنتی،ویژگی محصول و سهولت خرید  بر روی رفتار خرید مشتریان در اینترنت تاثیر معناداری داشته و متغیر پیشنهادات ارتقایی تاثیر گذار نبوده است.
در نهایت نیز پیشنهاداتی مانند افزایش سطح امنیت و اعتماد که تاثیری مستقیمی بر روی متغیر پیشنهادات ارتقایی دارد و باعث می شود که این ابزار مهم بازاریابی در اینترنت تمایل مشتریان به خرید اینترنتی را افزایش دهد،ارائه گردید.همچنین استفاده از عامل قیمت به عنوان مزید رقابتی نیز مورد توجه است.

مقدمه
در زمان های اخیر اینترنت حجم عظیمی از هیجان را ایجاد کرده، طوریکه توجه رسانه، عموم و بازاریابان را به خود جلب نموده است. دلایل زیادی برای رشد استفاده از اینترنت (نه فقط خرده فروشی) در زمانهای اخیر فراهم است، مانند اندازه آن به عنوان منبع اطلاعات، آسان تر شدن آن برای استفاده کننده، و اینکه روز به روز قابلیت دسترسی  به آن افزایش یافته و هزینه اش کاهش می بابد (از اُکاس  و فِنچ ، 2003). خصوصیات تعاملی وب و اینترنت، به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا محصولات را راحت تر و با کارایی بهتر خریداری کنند، از راه دور قادر به استفاده از وب باشند و در زمان و زحمت صرفه جویی کنند. رشد سریع اینترنت و شبکه گسترده جهانی در دهه 90 تجارت الکترونیکی را به وجود آورد و آینده بسیاری از شرکتها را تضمین نمود (هانگ ، 1998). اینترنت بازارهای جدیدی را برای مشتریان و همچنین سازمان ها ایجاد کرده است و به جایگزین جدی ای برای خرید سنتی تبدیل گردیده است. رشد خرید اینترنتی، نیروی محرکی را برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه رفتار و نگرش مصرف-کنندگان  در وب و تجارت های آنلاین فراهم کرده است.


فهرست مطالب تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان به شرح زیر میباشد:
فصل اول: کلیات تحقیق    2
مقدمه    3
1-1 بیان مسئله    3
1-2 اهمیت و ضرورت موضوع    4
1-3 هدف تحقیق    6
1-3-1  هدف اصلی    6
1-3-2 هدف کاربردی    6
1ـ4  گزاره های تحقیق    6
1-4-1  پرسش اصلی    6
1-4-2  فرضیه های تحقیق    6
1-5 متغیر های تحقیق    7
1-5-1 متغیر های مستقل    7
1-5-2 متغیر های وابسته    7
1-6  قلمرو تحقیق    7
1-6-1   قلمرو موضوعی تحقیق    7
1-6-2  قلمرو مکانی تحقیق    7
1-6-3   قلمرو زمانی تحقیق    7
1- 7 چارچوب نظری تحقیق    8
1-8 روش شناسی تحقیق    8
1-8 -1 روش تحقیق    8
1-8-2  جامعه آماری    8
1-8-3   روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه:    9
1-9  روش های گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن:    9
1-10 روش های تحلیل داده ها:    9
1-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:    10
1-12  شرح واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی:    10
فصل دوم: ادبیات تحقیق    13
2ـ1 مبانی نظری    14
2-1-1 مقدمه    14
2-1-2  اینترنت    15
2-1-4  اينترنت و بازاريابي    29
2-1-5  رفتار مصرف کننده آنلاین    43
2-1-6  عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی    56
2-2پیشینه تحقیق    79
2-2 -1  بررسی پایاننامههای داخلی مرتبط    79
2-2-2  بررسی پایاننامههای خارجی مرتبط    83
2-2-3  مدل مفهومی تحقیق    87
فصل سوم: روش شناسی تحقیق    91
مقدمه    92
3-1 روش تحقیق    92
3-1-1 تحقيق کاربردي    92
3-1-2 تحقيق توصيفي    92
3-2 متغيرها و فرضیه های تحقيق    94
3-2-1 مدل تحلیلی تحقیق    95
3-3 روش ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات    97
3-4  مقیاس مورد استفاده    98
3-4 روايي و پايايي پرسشنامه    99
3-4-1 پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    99
3-4-2 تعيين اعتبار (روايي) پرسشنامه    100
تحلیل عاملی    100
3-5 قلمرو تحقیق    105
3-5-1 دوره های زمانی انجام تحقیق    105
3-5-2  مکان تحقیق    105
3-6  جامعه آماری (N)    105
3-7  نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه (n)    106
3-8  روش یا روش های نمونه گیری    106
3-9 روش تجزيه و تحليل داده ها    107
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها    109
مقدمه    110
4-1 آمار توصیفی متغيرهاي جمعيت شناختي    110
4-1-1 آمار توصیفی متغیر جنسیت    110
4-1-2 آمار توصیفی متغیر سن    111
4-1-3  آمار توصیفی متغیر تحصیلات    112
4-1-4 آمار توصیفی متغیر وضعیت تأهل    113
4-1-4 آمار توصیفی سوالات پرسشنامه    114
4-2 آمار استنباطي    116
4-2-7 مراحل عمومي آزمون فرض آماري    131
4-2-8  آزمون فرضیه دوم تحقیق    135
4-2-9  آزمون فرضیه سوم تحقیق    139
4-2-10  آزمون فرضیه چهارم تحقیق    143
4-2-11 آزمون فرضیه پنجم تحقیق    146
4-2-12   آزمون فرضیه ششم تحقیق    149
4-2-13  رتبه بندي متغیرهای تحقیق    153
4-2-14    بررسی متغیرهای تحقیق با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی    153
فصل پنجم: نتیجه‌گیری    156
مقدمه    157
5-1 نتایج مربوط به متغیرهای جمعیت‌شناختی    157
5-1-1 متغیر جنسیت    157
5-1-2 متغیر سن    157
5-1-3 سطح تحصیلات    157
5-2 نتایج حاصل از فرضیه‌های تحقیق    157
5-2-1 بررسی فرضیه اول (محیط بازاریابی اینترنتی)    157
5-2-2 بررسی فرضیه دوم (ویژگی های محصول)    158
5-2-3 بررسی فرضیه سوم (امنیت و اعتماد)    158
5 -2-4 بررسی فرضیه چهارم (پیشنهادات ارتقایی)    158
5-2-5 بررسی فرضیه پنجم (قیمت)    159
5-2-6 بررسی فرضیه ششم (سهولت خرید)    159
5-2-7 سایر نتیجه‌گیری ها    159
5-3 محدودیتهای تحقیق    160
5-4 پیشنهادهای اجرایی    160
5-5 پیشنهاداتی برای انجام تحقیقات آتی    161
منابع و مآخذ    163
پیوست    169



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان پایان نامه بازاریابی اینترنتی پروژه بازاریابی اینترنتی اينترنت و بازاريابي رفتار مصرف کننده آنلاین عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی پروژه بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید م

مطالب مرتبط

تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق میل به یادگیری و فهمیدن (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سلامت روانی و بهداشت روانی(فصل دوم)

جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی 2

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید ماءالشعیر

ادبیات نظری تحقیق مفاهیم و الگوهای سرمایه های فکری (فصل دوم پایان نامه)

دانلود مقاله آنتن فرکتال میکرواستریپ با پلاریزاسیون دایره ای برای کاربردهای چندبانده با بکارگیری فرک

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ترانس مهتابی

بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران

پروپوزال بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز

بررسی بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی