بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی,پایان نامه فرهنگ بازار محوری,پروژه مدیریت عملکرد بازرگانی,مبانی نظری فرهنگ بازار محوری,تحقیق عملکرد بازرگانی,پروژه بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی,تحقیق بررسی رابطه بین فره,,,

همانطور که در ادامه مشخصات فایل بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی

بررسی-رابطه-بین-فرهنگ-بازار-محوری-و-عملکرد-بازرگانی

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی،
در قالب Word و 86 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده
هدف اصلی پژوهش حاضر ، بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی در شرکت های صنایع تبدیلی استان گلستان می باشد .فرهنگ بازار محوری  به عنوان متغیر مستقل شامل ابعاد مشتری محوری ، رقیب محوری و هماهنگی بین وظیفه ای می باشد و عملکرد بازرگانی  به عنوان متغیر وابسته مشتمل بر سه بعد ؛ عملکرد مالی ، تسلط بر بازار و اثربخشی در بازار می باشد .
بنابراین این تحقیق شامل یک فرضیه اصلی است که به بررسی رابطه ی معنادار بین فرهنگ بازارمحوری و عملکرد بازرگانی شرکت های مزبور پرداخته و مشتمل بر سه فرضیه فرعی است که به بررسی رابط بین فرهنگ بازار محوری و هر یک از ابعاد عملکرد بازرگانی (عملکرد مالی ، تسلط شرکت بر بازار و اثربخشی شرکت در بازار ) در شرکت های صنایع تبدیلی استان گلستان می پردازد .
روش پژوهش ؛ توصیفی ، پیمایشی است . جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارشناسان شرکت های صنایع تبدیلی استان گلستان می باشد که توسط نمونه گیری احتمالی و تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفته اند .حجم نمونه با استفاده از  جدول مورگان از بین 440 نفر جامعه آماری ، 205 نفر تعیین گردید . در این مطالعه جهت جمع آوری داده های دست دوم از روش کتابخانه ای و جهت جمع آوری اطلاعات دست اول از روش میدانی به همراه دو پرسشنامه ، استفاده نموده ایم .  برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار استنباطی از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن با کمک نرم افزار آماری SPSS استفاده شده است .
یافته های پژوهش نشان می دهد که بین فرهنگ بازارمحوری و عملکرد بازرگانی در شرکت های صنایع تبدیلی استان گلستان رابطه معنادار وجود دارد یعنی درستی فرضیات تعیین گردیده است.


فهرست مطالب بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی به شرح زیر میباشد:
فصل اول    1
کلیات پژوهش    1
1-1 مقدمه    2
1-2 بیان مساله و موضوع پژوهش    3
1-3 اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش:    4
1-4 اهداف تحقیق    5
1-4-1 هدف اصلي    5
1-4-2- اهداف فرعی    5
1-5 سوالات پژِوهش    5
1-5-1 سوال اصلی پژوهش    5
1-5-2 سوال های فرعی پژوهش    5
1-6 فرضیه های پژوهش    6
1-6-1 فرضيه اصلی پژوهش    6
1-6-2 فرضيه های فرعي پژوهش    6
1-7 قلمرو زماني تحقيق    6
1-8 قلمرو مکانی    6
1-9 تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش    6
فصل دوم    9
بررسي ادبيات تحقيق    9
2-1 مقدمه    10
بخش اول : ادبیات پژوهش    10
2-2 فرهنگ بازارمحوری چیست    10
2-3 مفهوم مشتری محوری    18
2-4 مفهوم رقیب محوری    20
2-5 مفهوم هماهنگی بین وظیفه ای    21
2-6 عملکرد مالی چیست    21
2-6-1 معيارهاي حسابداري    22
2-6-2 معيارهاي مبتني بر اطلاعات حسابداري    22
2-6-3 مفهوم سود    22
2-6-4 مفهوم نقدینگی    23
2-6-5 مفهوم نرخ بازگشت سرمایه    23
2-7 مفهوم اثر بخشي    24
2-8 مفهوم تسلط شرکت بربازار    25
بخش دوم : پیشینه ی پژوهش    25
2-9 رابطه ی بین فرهنگ بازارمحوری و عملکرد بازرگانی    25
بخش سوم : چهارچوب نظری پژوهش    32
2-10 مفهوم سازی بازار محوری و استخراج مدل تحقیق    32
فصل سوم    39
روش اجرای تحقیق    39
3-1 مقدمه    40
3-2 روش پژوهش    40
3-3 جامعه آماری ، حجم نمونه و روش های نمونه گیری    41
3-4 روش و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات    43
3-5 تعاریف نظری و عملی متغیر های مستقل    45
3-5-1 فرهنگ بازار محوری    45
3-6 تعاریف نظری و عملی متغیرهای وابسته    46
3-6-1 عملکرد بازرگانی    46
3-6 روایی و پایایی پرسشنامه    47
3-6-1 روایی (اعتبار ) ابزار اندازه گیری    47
3-6-2 پایایی (اعتماد )ابزار اندازه گیری    49
3-7 روش های تجزیه و تحلیل داده ها    50
فصل چهارم    53
تجزيه و تحليل داده ها    53
4-1 مقدمه    54
4-2 آزمون فرضیات    55
4-2-1 بررسی و آزمون فرضیه فرعی اول    55
4-2-2 بررسی و آزمون فرضیه فرعی دوم    56
4-2-3 بررسی و آزمون فرضیه فرعی سوم    57
2-4-4 بررسی و آزمون فرضیه اصلی    58
فصل پنجم    59
نتيجه گيري و پيشنهادات    59
5-1 خلاصه    60
5-1-1 سوال های فرعی پژوهش    60
5-2 نتایج پژوهش    61
5-3 بحث و تفسیر    62
5-4 محدودیت های پژوهش    62
5-5 پیشنهادات    62
فهرست منابع فارسی    65
فهرست منابع انگلیسی    65
« ضمائم»    69
« پرسشنامه»    69



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی پایان نامه فرهنگ بازار محوری پروژه مدیریت عملکرد بازرگانی مبانی نظری فرهنگ بازار محوری تحقیق عملکرد بازرگانی پروژه بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی تحقیق بررسی رابطه بین فره

مطالب مرتبط

بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی


دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کاسه نمد خودرو

ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و استراتژی های سرمایه در گردش (فصل دوم)

بررسی یارانه در ایران

تحقیق بررسی تجارت جهاني و پيوستن ايران به WTO و تأثير آن بر صنعت بيمه كشور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)

تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب (نمونه موردی: باغ شاهزاده ماهان کرمان)

بررسی ظرفیت پژوهشی از دیدگاه معلمان و نیازسنجی آموزش پژوهش معلمان ابتدایی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات افسردگی و عاطفی پس‌ از‌ زایمان

پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی (فصل دوم )