دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم),مباني نظري درمان پرخاشگری در کودکان,علل پرخاشگري , بد دهني و عصبانيت در كودكان,پيشينه تحقيق علت پرخاشگری کودکان,پيشينه پژوهش علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌,فص,,,

همانطور که در ادامه مشخصات فایل ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-پرخاشگری-در-کودکان-و-نوجوانان-و-درمان-آن(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم) در 16 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن
محققان علوم رفتاری در کشورهای مختلف هرگز تعریف روشن و واحدی از مفهوم پرخاشگری ارائه نداده اند زیرا تعریف پرخاشگری تحت تاثیر فرهنگ،تجربه واعتقادات جوامع متفاوت است(ایزدی طامه وهمکاران،1389: 185).به هر حال رفتارهای پرخاشگرانه یکی از مشکلات اجتماعی مهم و اساسی درهرجامعه است که به دلیل اهمیت آن بخصوص دردوران کودکی ونوجوانی توجه ویژه ای می شود.درزیر به مهمترین تعاریف ارائه شده در خصوص پرخاشگری اشاره می شود:
از دیدگاه ارونسون (1387) پرخاشگری رفتارآگاهانه ای است که هدفش اعمال دردورنج جسمانی یا روانی باشد. به عبارت بهتر عمل آگاهانه ای است که باهدف واردآوردن صدمه و رنج انجام می گیرد.این عمل ممکن است بدنی یا کلامی باشد.خواه در نیل به هدف موفق بشود یا نشود، در هر صورت پرخاشگری است.  هیلگارد و اتکینسون (1385) پرخاشگری را رفتاری می دانند که قصد آن صدمه زدن (جسمانی و کلامی) به فرد دیگر یا نابود کردن دارایی آنهاست. مفهوم اساسی در این تعریف قصد است.اگر کسی پای شمارالگد می کند قصد وی نشان دهنده پرخاشگرانه بودن یا نبودن رفتار است.به طور کلی رفتار پرخاشگرانه واجد چهار شرط زیر است:
الف) فردی که رفتارش توام با پرخاشگری است آن رفتار را عمداٌانجام می دهد.
ب) آن رفتار در رروابط بین فردی که حاکی از تعارض یا ناکامی باشد رخ می دهد.
پ) شخصی که دارای رفتار پرخاشگرانه است قصدش برتری یافتن بر فردی است که مقابل او رفتار پرخاشگرانه داشته است.
ت) شخصی که چنین رفتاری از او سر می زند یا در جهت جدال تحریک شده یا حد اعلای شدت، آن مسیر را پیموده است(ایزدی طامه و همکاران، 1389: 187( .
با توجه به جمیع تعاریف مربوط به پرخاشگری مهمترین مفاهیم مستتر در این تعاریف عبارتند از:
- نیتمندی: رفتار پرخاشگرانه همراه با قصد و نیت صورت می گیرد.
- جلوه رفتاری: عامل پرخاشگری به نوعی(کلامی یا جسمانی) قصد و نیت خود را آشکار می سازد.
- قربانی : پرخاشگری همواره معطوف به شخصی یا چیزی می باشد.
پرخاشگری به طورکلی به دونوع پرخاشگری خصمانه وپرخاشگری وسیله ای تقسیم می شود.پرخاشگری خصمانه عملی پرخاشگرانه است که ازاحساس خشم ناشی می شود وهدفش اعمال درد و آسیب است.اما در پرخاشگری وسیله ای قصد و نیت آسیب رساندن به شخص دیگر وجود دارد، لیکن آسیب رسانی به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدفی غیراز ایجاد درد و رنج صورت می گیرد (ارونسون ، 1387 : 275).

قسمتی از پیشینه تحقیق::
•    پاول( 2007) رابطه بین سلامت اجتماعي معنوي و كيفيت زندگي در افراد مبتلا به سرطان. نتیجه سلامت معنوي عامل تاثير گذار بركيفيت زندگي اين افراد بوده وسلامت اجتماعي پس از سلامت رواني دررتبه دوم قرار داشت.
 •    شيلدز و پيرس (1997)در پژوهشی که بر روی پرخاشگری نوجوانان پسر انجام داد.نتیجه مهمترين عاملي که پرخاشگري و رفتارهاي خشونت آميز را تحت تاثير قرار مي داد روابط همسالان و مشاجره هاي خانوادگي بوده است.

فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:
پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن
پرخاشگری:
2-3-2- عوامل موثر بر پرخاشگری کودکان و نوجوانان:
1-خانواده:
2-جنسیت:
3-سن:
4-رسانه ها:
5-بازیهای ویدیویی و رایانه ای:
6-سلیقه کودکان به عنوان عامل موثر پرخاشگری:
2-3-3- راهکارهایی جهت کاهش پرخاشگری:
1-آموزش مدیریت خشم:
2-تنبیه:
3-پاداش به نمونه های دیگر رفتار :
4-ایجاد هم حسی نسبت به دیگران:
5- آموزش مهارت های اجتماعی:
الف) آموزش مهارت ابراز وجود:
الف) آموزش مهارت ابراز وجود:
ج) هوش هیجانی:
د) قصه گویی:
6-موسیقی:
2-3-4- مبانی نظری پرخاشگری
الف)تئوری رفتار غریزی فروید:
ب)نظریه ناکامی – پرخاشگری:
ج)نظریه یادگیری اجتماعی:
د)دیدگاه شناختی:
ی)نظریه پرخاشگری- پرخاشگری:
2-4- مرور تحقيقات انجام شده
الف) تحقیقات داخلی
ب)تحقیقات خارجی:


پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم) مباني نظري درمان پرخاشگری در کودکان علل پرخاشگري بد دهني و عصبانيت در كودكان پيشينه تحقيق علت پرخاشگری کودکان پيشينه پژوهش علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌ فص

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن(فصل دوم)


مقاله ترجمه شده تقاضا و مدیریت عرضه کننده: چالش منطقی

بررسی نقش امضای الکترونیکی در کاهش جرایم تجارت الکترونیک

دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی

مبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم پایان نامه)

رویکردهای هزینه یابی و هزینه یابی بر مبنای فعالیت

پایان نامه بررسی رابطه امنیت شغلی ، استرس شغلی و تعهدسازمانی معلمان مقطع ابتدایی

چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2 پایان نامه)

بررسی بهبود عملکرد اقتصادی با استفاده از عناصر سرمایه اجتماعی درسازمانهای مبتنی بر علم و تکنولوژی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه

دانلود پرسشنامه مثلث شناختي (CTI)