فرش دستباف,تاریخچه فرش دستباف,تعریف فرش دستباف,ویژگیهای فرش دستباف,جایگاه فرش دستباف در ایران,مقاله صادرات فرش دستباف,تحقیق بررسی بازاریابی فرش در صنعت ایران,تحقیق صادرات فرش

همانطور که در ادامه مشخصات فایل تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران

تحقیق-بررسی-بازاریابی-فرش-و-بایدها-و-نبایدهای-آن-در-صنعت-ایراندانلود تحقیق بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران  در 17 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

قسمتهایی از متن:

مقدمه
      فرش درختي كهن، كه ريشه در ژرفاي خاك كوير و شاخه تا بلنداي البرز و سايه بر سر مردمي دارد كه پيوند خود را با آن، نه بريده و نه كاسته‌اند، مردمي كه بر روي فرش دنيا مي‌آيند، بر روي آن زندگي مي‌كنند و اساس خانواده خود بر آن پي مي‌ريزند و اين واقعيتي است كه فرش را چه به صورت كهنه فرش مندرس و چه به صورت فرش‌هاي گرانبها و زربفت در زندگي مقام ايرانيان مي‌توان يافت.
      اما، مسأله‌اي امروز فرش، مسأله بودن يا نبودن است. مسأله تلاش براي بقاء و حضور در شرايطي است كه ظاهراً به دليل هجوم انواع مسائل كاذب و سياسي، ماهيت آن در پرده‌اي از بي‌توجهي و بي‌علاقه‌گي پوشيده شده است.
      صنعت فرش دستباف  امروزه  در سخت‌ترين و بحراني‌ترين شرايط زيست خود قرار دارد. هرچند فرش همواره در شرايط سخت اجتماعي و سياسي و حتي به هنگام هجوم بيگانگان توانسته است به خاطر ويژگي‌هاي خاص توليد و به اتكاء حميت و علاقه اكثريت عظيم مردم روستا و شهرنشين به حيات خود ادامه دهد، ولي امروزه مسأله اندكي متفاوت است، خطرات متعددي اعم از مسائل داخلي ناشي از تورم، يا عدم تطبيق قوانين مسلم شده كار و توليد بر اين حرفه، يا توطئه‌ها و برنامه‌هاي حساب شده استعمارگران خارجي در امحاء صنايع بومي و سنتي در كشورهاي جهان سوم، به قصد تسلط و نفوذ بر بازارهاي آنها، اين حرفه را در خطري جدي قرار داده و چنانچه راهي براي حفظ و تداوم توليد آن انديشيده نشود، بسيار پيش از آن چه تصور شود، در غم از دست دادن زيباترين و بارزش‌ترين هنر و توليد ملي خود به سوگ خواهيم نشست.

فهرست مطالب تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران به شرح زیر می باشد:
مقدمه

تاریخچه فرش دستباف
تعریف فرش دستباف
ویژگیهای فرش دستباف
جایگاه فرش دستباف در ایران
جایگاه فرهنگی فرش دستباف
جایگاه اجتماعی فرش دستباف
جایگاه اقتصادی فرش دستباف
بایسته های تجارت فرش دستباف در چین(شامل 12 مورد با توضیحات کامل)
صادرات
چالش ها و معضلات
راهکارها و پیشنهادات
نتیجه گیری
منابع





دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: فرش دستباف تاریخچه فرش دستباف تعریف فرش دستباف ویژگیهای فرش دستباف جایگاه فرش دستباف در ایران مقاله صادرات فرش دستباف تحقیق بررسی بازاریابی فرش در صنعت ایران تحقیق صادرات فرش

مطالب مرتبط

بررسی مزیت نسبی در تولید و صادرات فرش دستباف ایران

تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران

طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کارگاه فرش بافی و قالیبافی

طرح توجیهی تولید و نقوش فرش ترکمن و صادرات آن


ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی کیفیت زندگی (فصل 2)

فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق نظام‌های مالیاتی (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تکانشگري ، رویکرد و نظریه های مختلف آن (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و انواع مزیت رقابتی (فصل دوم)

پاورپوینت نقد وبررسی کامل معماری مطالعات روي واحدهاي مسكوني

دانلود مقاله بررسی رابطه ی بین مصرف انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر بر رشد اقتصادی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم عدم تقارن اطلاعاتی با هموارسازی سود (فصل دوم)

فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق ابعاد و سبکهای مدیریت کلاس (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل دوم)

دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان